برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستگاه اتوی صورت درما-اف دبل پلاس ( اتوی پوست اولتراسونیک) کد: PR-2135

Derma-F Double Plus Face Iron Machine (Ultrasonic Skin Iron) Code: PR-2135
  • قابل استفاده در خانه و سالن های زیبایی
  • امکان تنظیم سه حالته دستگاه
  • پاکسازی کامل پوست صورت
  • استفاده از امواج اولتراسوند
  • مناسب بانوان و آقایان
  • مناسب انواع پوست
  • قابلیت شارژ مکرر
  • سبک و قابل حمل
  • ضد آب
ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
1,030,000 تومان (بدون مالیات)
کالاهای مشابه
680,000 تومان (بدون مالیات)
قدرت مکش بسیار قوی پاکسازی جوش های سرسیاه لیفتینگ و رفع سموم پوست پاکسازی منافذ و آکنه ها روی پوست قابل استفاده به صورت برق و باطری دارای 4 سری و کابل USB جهت شارژ دارای 3 سرعت سبک,متوسط و قدرتمند دارای صفحه نمایش...
75,000 تومان (بدون مالیات)
دارای یک عدد سری سوزن خور یک بار مصرف  دارای یک عدد سری دائمی جهت پلاسما تراپی  جهت خال برداری  مناسب برای از بین بردن زگیل محصولی مصرفی برای کار پاکسازی پوست مناسب استفاده بروی انواع دستگاه های بیوتی پن ساخته...
95,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
بهبود گردش خون پوستی شادابی و درخشندگی پوست کمک به کاهش استرس و نگرانی از بین بردن سیاهی زیر چشم افزایش کلاژن سازی جوانسازی پوست از بین بردن خشکی پوست غلتک صیقلی آن مناسب برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب
155,000 تومان (بدون مالیات)
برداشتن خال و لک های پوستی درمان اسکار و آکنه مناسب استفاده بر روی دستگاه های بیوتی پن،پلاسما پن زیکن و پلاسما پن مانستر سری های تیز جهت از بین بردن مشکلات پوستی مانند زگیل،تاتو،لیفت صورت و بینی از بین برنده چین و...
1,250,000 تومان (بدون مالیات)
سرعت و دقت بالا در زوم  کیفیت بسیار بالا در تصاویر و سیستم DSP بسیار بالا قابلیت وصل به کامپیوتر، لبتاب  قابلیت عکس گرفتن از پوست و مو به صورت آنی و سریع دارای 8 ال ای دی برای نوردهی  قابلیت تنظیم نور جهت تشخیص...
43,000 تومان (بدون مالیات)
به کاهش استرس و سر درد کمک می‌کند. شما را ریلکس کرده و به آرامش ذهن کمک می‌کند. به سر زندگی و احیای مغز و بدن کمک می‌کند. به بهبود تمرکز کمک می‌کند. باعث گردش بهتر خون در بخش‌های مختلف سر می‌شود. به خواب سریع‌تر و...
توضیحات

دستگاه اتوی صورت درما-اف دبل پلاس ( اتوی پوست اولتراسونیک) کد: PR-2135

اتوی صورت درما اف  بخاردار دبل پلاس ++Derma F ، دستگاهی مخصوص میکرودرمی و جوانسازی پوست صورت می باشد. این دستگاه می تواند با انرژی جت حباب میکرو، انرژی فراصوت و خاصیت الکتریکی یون به مراقبت موثر از پوست کمک کند.

در ما اف دبل پلاس از سه حالت لایه برداری نرم و پاک کننده، لیفتینگ و حالت تغذیه پشتیبانی می کند. همه این حالت ها با لمس یک دکمه پاور فعال می شوند. بنابراین استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. این محصول با فناوری امواج صوتی اولتراسوند ، سبب کلاژن سازی، ترمیم بافت عضله و در نهایت جوانسازی و زیبایی پوست شما می شود. لازم به ذکر است که خرید اتوی صورت مناسب می تواند عمل پاکسازی پوست صورت را تسهیل و مطمئن کند.

حالت نرم و لایه برداری

در این حالت دستگاه درما اف بخاردار دبل پلاس بیش از 24 کیلو هرتز سونوگرافی تولید می کند و وقتی با آب روبرو شود، پدیده جت حباب در مولکول آب اتفاق می افتد. جت حبابی به داخل لایه شاخی نفوذ و آن را از لایه لوسیدوم جدا می کند. نحوه استفاده از ان حالت دستگاه به شکل زیر است:

ابتدا بعد از روشن کردن دستگاه درما اف دبل پلاس ، یک بار دیگر کلید پاور را لمس کنید. در این هنگام چراغ نرم و لایه بردار روشن می شود. این به این معنی است که این مود فعال شده است.

سپس پوست را با آب مرطوب کنید. (می توانید از گاز یا پنبه استفاده کنید.)

در آخر نیز تیغه اسکرابر را به پوست بمالید و پوست را مالش دهید. ابن عمل 5 دقیقه به طول می انجامد. پس از این زمان، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

حالت تغذیه

در این حالت، دستگاه درما اف بخاردار دبل پلاس شروع به جذب مواد مغذی مانند ویتامین C و مواد معدنی می کند. بنابراین وقتی از این موددستگاه استفاده می کنید، استفاده از مواد آرایشی مانند کرم سفید کننده حاوی ویتامین C، رتینول یا توکوفرول توصیه می شود. نحوه استفاده از آن هم به شرح زیر است:

پس از روشن کردن دستگاه، دو بار کلید پاور را لمس کنید. در این هنگام LED حالت تغذیه روشن می شود.

پس از استفاده از کرم مغذی یا ماسک زیبایی، تیغه را به پوست بمالید و پوست را به آرامی مالش دهید. خوب است که مانند ماساژ دادن دستگاه را روی پوست بچرخانید.

همچنین بهتر است 2 الی 3 ثانیه تیغه را روی پوست نگه دارید.

از آنجا که جریان ماساژ از طریق ترمینال دستی عبور می کند، باید انگشت خود را حین استفاده، در قسمت کناری دستگاه نگه دارید. می توانید برای جلوگیری از اثرت یونی، از دستکش استفاده کنید.

حالت لیفتینگ

در این حالت، دستگاه یون مثبت ایجاد کرده و به حداقل رساندن منافذ و کشش پوست کمک می کند. همچنین خطوط و چین و چروک های پوست را از بین می برد. نحوه استفاده از این حالت نیز به شکل زیر است:

پس از روشن کردن دستگاه، سه بار کلید پاور را لمس کنید.

در این هنگام چراغ دستگاه در حالت لیفتینگ قرار می گیرد.

پس از روشن شدن چراغ، تیغه را به پوست بمالید.

این عمل 5 دقیقه زمان می برد و بعد از آن دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
97 گرم
کشور تولید کننده
چین
نوع
دستگاه التراسونیک (اتو پوست)
مناسب برای
برای پاکسازی انواع پوست
ولتاژ ورودی
5V DC
توان مصرفی
1.5W
جنس بدنه
1 ساعت
منبع تغذیه
بله
نوع کانکتور
لیتیوم آیون - Li-ion 300mA
ولتاژ باطری
3.7V
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم