برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ژل هیدرودرمی هایلایف مدل هیدروژل HIGH LIFE HYDROGEL

  • تهیه شده از 94% ترکیبات ارگانیک معتبر
  • 100% عاری از پارابن ها، فتالات ها و سولفات ها
  • فرمولاسیون دارای pH متعادل از پوست حساس به اسید محافظت می کند
  • نرم کننده و غیرچسبنده برای بهبود ویژگی سر خوردن در طی درمان
  • توصیه شده  توسط متخصصان سالن های آرایشی و اسپا
  • ایده آل برای استفاده در صورت و بدن
  • فرمولاسیون محلول در آب منافذ پوستی را مسدود نمی کند
ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
320,000 تومان (بدون مالیات)
ناموجود
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
680,000 تومان (بدون مالیات)
قدرت مکش بسیار قوی پاکسازی جوش های سرسیاه لیفتینگ و رفع سموم پوست پاکسازی منافذ و آکنه ها روی پوست قابل استفاده به صورت برق و باطری دارای 4 سری و کابل USB جهت شارژ دارای 3 سرعت سبک,متوسط و قدرتمند دارای صفحه نمایش...
75,000 تومان (بدون مالیات)
دارای یک عدد سری سوزن خور یک بار مصرف  دارای یک عدد سری دائمی جهت پلاسما تراپی  جهت خال برداری  مناسب برای از بین بردن زگیل محصولی مصرفی برای کار پاکسازی پوست مناسب استفاده بروی انواع دستگاه های بیوتی پن ساخته...
95,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
بهبود گردش خون پوستی شادابی و درخشندگی پوست کمک به کاهش استرس و نگرانی از بین بردن سیاهی زیر چشم افزایش کلاژن سازی جوانسازی پوست از بین بردن خشکی پوست غلتک صیقلی آن مناسب برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب
155,000 تومان (بدون مالیات)
برداشتن خال و لک های پوستی درمان اسکار و آکنه مناسب استفاده بر روی دستگاه های بیوتی پن،پلاسما پن زیکن و پلاسما پن مانستر سری های تیز جهت از بین بردن مشکلات پوستی مانند زگیل،تاتو،لیفت صورت و بینی از بین برنده چین و...
1,250,000 تومان (بدون مالیات)
سرعت و دقت بالا در زوم  کیفیت بسیار بالا در تصاویر و سیستم DSP بسیار بالا قابلیت وصل به کامپیوتر، لبتاب  قابلیت عکس گرفتن از پوست و مو به صورت آنی و سریع دارای 8 ال ای دی برای نوردهی  قابلیت تنظیم نور جهت تشخیص...
40,000 تومان (بدون مالیات)
به کاهش استرس و سر درد کمک می‌کند. شما را ریلکس کرده و به آرامش ذهن کمک می‌کند. به سر زندگی و احیای مغز و بدن کمک می‌کند. به بهبود تمرکز کمک می‌کند. باعث گردش بهتر خون در بخش‌های مختلف سر می‌شود. به خواب سریع‌تر و...
توضیحات

ژل هیدرودرمی هایلایف مدل هیدروژل HIGH LIFE HYDROGEL

ژل هیدرودرمی هایلایف، محصولی برگزیده برای داشتن پوستی سالم و شفاف. پوست یکی از اعضای بسیار حساس بدن است. داشتن پوست سالم و به دور از هر گونه مشکل و عارضه، علاوه بر این که بدن افراد را از هر گونه امراض بیماری دور نگه می‌دارد و مانع از ورود مواد مضر برای بدن و سلول‌های پوست به داخل بافت‌های پوستی افراد می‌شود، باعث می‌شود تا افراد زیباتر از همیشه به نظر برسند و نسبت به چهره‌ی بی‌نقص و جذاب خود حس خوبی داشته باشند.مسلما سلامت و زیبایی پوست وقتی حاصل می‌شود که افراد اعمال مراقبتی لازم را انجام داده و به شکل مرتب از محصولات مختلف مراقبت از پوست استفاده کنند؛ ژل هیدرودرمی هایلایف از جمله محصولات مراقبت از پوست برگزیده برای داشتن پوستی درخشان و شفاف است. ویسکوزیته موجود در ساختار ژل high life hydrogel باعث می‌شود تا هنگام تاثیرگذاری این ژل برای درمان و تیمار کردن پوست، بافت‌های پوستی بسیار نرم شوند و امکان جذب سلول‌ها و ترکیب‌های درمانی ژل high life hydrogel به لایه‌های زیرین پوست فراهم شود.

فرمولاسیونی که برای تولید ژل هیدرودرمی هایلایف به کار رفته است، پوست‌هایی که در برابر ذرات اسیدی حساسیت نشان می‌دهند را بسیار سالم نگه داشته و مانند یک سپر قوی از بافت‌های پوستی حساس محافظت می‌کند. به خاطر داشته باشید که در اکثر موارد از ژل high life hydrogel، به عنوان یک مکمل درمانی به همراه سایر تجهیزاتی که جهت محافظت و درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند استفاده می‌شود؛ تجهیزات ویژه‌ای مثل گالوانیک، RF TENS و… . برای درمان مشکلاتی همچون خشکی بافت‌های پوست خود، ژل هیدرودرمی high life را با استفاده از دستگاه‌هایی همچون درما اف و دستگاه‌های مورد استفاده برای هیدرودرم و سایر دستگاه‌هایی که جهت درمان مشکلات پوست به کار می‌روند روی پوست خود اعمال کنید.

شما می‌توانید از ژل هیدرودرمی high life، به عنوان یک ژل آبرسان نیز استفاده کرده و استفاده از آن را در روتین روزانه خود در نظر داشته باشید.

  

فواید استفاده از ژل هیدرودرمی هایلایف

یکی از مشکلات پوستی که اکثر افراد از آن رنج می‌برند، خشکی بیش از حد پوست است. از جمله مهم‌ترین فواید استفاده از ژل هیدرودرمی هایلایف رفع مشکل خشکی پوست است؛ استفاده از ژل هیدرودرمی high life باعث می‌شود تا بافت‌های پوست شما به شکل کاملا عمقی آبرسانی شود و در نتیجه خشکی پوست درمان شده، از پیری زودرس پوست افراد جلوگیری می‌نماید و به جوانسازی پوست صورت کمک بسیاری می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ژل هیدرودرمی هایلایف، داشتن یک ساختار بسیار ویژه است که برای هر نوع پوستی مناسب بوده و افراد با بافت‌های پوستی مختلف، می‌توانند از این ژل برای آبرسانی پوست خود و درمان مشکلاتی همچون خشکی بیش از حد بافت‌های پوست صورت استفاده کنند. ژل هایلایف با تکنولوژی روز جهان تولید شده و دارای لایسنس کانادا می‌باشد.

همانطور که اشاره شد از این ژل می‌توان برای آبرسانی عمقی پوست صورت از طریق دستگاه‌های مورد استفاده برای درمان پوست مانند دستگاه هیدرودرم، درما اف، گالوانیک و… بهره برد. ژل هیدرودرمی هایلایف یک آبرسان بسیار قوی بوده و رطوبت بالایی را به شکل کاملا عمقی به بافت‌های زیرین پوست می‌رساند. این ژل با کمک به افزایش میزان رطوبت موجود در بافت‌های پوستی، یک پوست بسیار شفاف و نرم را برای افراد خلق می‌کند. کمک به درمان چین و چروک‌های پوستی، از دیگر مزایای بسیار مهم این ژل درمانگر می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این ژل که آن را در مقابل محصولات مشابه بسیار ویژه کرده است، داشتن ساختاری گیاهی است که اشخاص مختلف با انواع پوست می‌توانند از آن برای درمان مشکلات مختلف پوست خود بهره ببرند. استفاده از هیالورونیک اسید و روغن نارگیل، کمک می‌کند تا بافت‌های سفت و محکمی برای پوست صورت به وجود آمده و در نتیجه پوستی پرحجم برای افراد ایجاد شود.

طریقه استفاده:

ژل هیدرودرمی هایلایف  یک ژل نرم کننده و آبرسان ملایم، لوکس و با pH متعادل است که ممکن است به عنوان یک ماده پایه ای بدون روغن برای صورت یا بدن (بر روی سایر محصولات موضعی مراقبت از پوست در طی یک درمان فیشیال) یا به عنوان ماسک فیشیال طراوت دهنده استفاده شود.

 

مستقیما این ژل را در ناحیه کوچکی از پوست استعمال کنید یا مستقیما در سر تجهیزات مراقبت از پوست بمالید. ژل خشک شده ممکن است مجددا توسط تماس با آب فعال شود. مهم: برای پیشگیری از خشک شدن سریع این محصول، در هر زمان فقط روی یک ناحیه کوچک از پوست کار کنید.

پس از درمان، ژل اضافی را بوسیله یک پارچه مرطوب و نرم پاک کنید یا اجازه دهید بصورت شبانه به عنوان ماسک صورت هیدراته کننده باقی بماند. همچنین، ممکن است پیش از آرایش با استعمال یک لایه بسیار نازک بر روی پوست خشک و تمیز به عنوان یک لایه پایه مرطوب‌کننده استفاده شود.

ژل هیدرودرمی هایلایف عموما همراه با سایر تجهیزات پوستی نظیر اولتراسونیک، ریزجریان، گالوانیک، فرکانس رادیوییRF، IPL، TENS و غیره استفاده می شود. ویسکوزیته دقیق این ژل امکان نرم کردن و حتی سر خوردن آسان در طی فرآیندهای تیمار صورت را فراهم می کند و کمک می کند که ترکیبات مفید به لایه های عمقی پوست نفوذ کنند.

 برخلاف سایر ژلهای فیشیال رسانا، “ژل هایلایف” حاوی تعدادی از ترکیبات جوانسازی پوست است که برای رفع خطوط ریز و چروک پوست و همینطور تقویت حالت ارتجاعی و قوام آن از طریق افزایش میزان آبرسانی به پوست طراحی شده است.

پس از هر بار درمان، خواص مرطوب کننده ژل هایلایف یک اثر فوری و کوتاه مدت حجم دهنده، سفت کننده و لیفتینگ ارائه می دهد.

 

ژل هیدرودرمی چه کاری را انجام می دهد؟

هیدروژل هایلایف که توسط متخصصان سالن های آرایشی و اسپا در سراسر ایران استفاده می شود حاوی چندین جزء مغذی است که برای رفع خطوط ریز و چروک پوست و همینطور تقویت حالت ارتجاعی و قوام آن از طریق افزایش میزان آبرسانی به پوست طراحی شده است.

ترکیبات کلیدی عبارتند از: عصاره آلوئه ورا ارگانیک دارای گواهی معتبر، اسید هیالورونیک، DMAE، آب مشتق از فندق افسونگر، گلیسرین، یک ترکیب پپتیدی قدرتمند (الیگوپپتید پالمیتوئیل و پالمیتوئیل تتراپپتید-7) و پروویتامین B5.

ترکیبات این ژل از طریق فرآیند مرطوب سازی به حصول موارد زیر کمک می کند:

  • کاهش ظهور خطوط ریز و چروک در پوست
  • ارائه موقتی اثر لیفتینگ، سفت کننده و حجم دهنده
  • نرم سازی، تسکین و بازیابی پوست دهیدراته
  • خنک کننده پوست
  • تقویت و بهبود حالت ارتجاعی و کیفیت کلی پوست
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

شماره مجوز
21/20340
صادرکننده مجوز
سازمان غذا و دارو
کشور تولید کننده
ایران
نام تولید کننده
شرکت پارلاق ارک تبریز
برند
هایلایف HIGH LIFE
نوع
ژل هیدرودرمی
مناسب برای
انواع پوست
حجم
200 میل
حاوی
عصاره آلوئه ورا ، اسید هیالورونیک ، پروویتامین B5
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
ناموجود
980,000 تومان (بدون مالیات)
 از بین بردن ناخالصی ها  حذف چربی ها و مواد زائد پوستی  لایه برداری ، پاکسازی سلول های مرده پوستی  افزایش جریان گردش خون لیفتینگ و سفت سازی پوست افزایش جذب مواد برای محصولات مراقبتی پوستی  دارای استند شارژ وایرلس...

سایر ویژگی‌ها

شماره مجوز 21/20340
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور تولید کننده ایران
نام تولید کننده شرکت پارلاق ارک تبریز
برند هایلایف HIGH LIFE
نوع ژل هیدرودرمی
مناسب برای انواع پوست
حجم 200 میل
حاوی عصاره آلوئه ورا ، اسید هیالورونیک ، پروویتامین B5

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم