برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پک سرم و نخ جذبی کلاژن ساز برند EELHOE (بسته 12 عددی + یک ویال سرم )

بدون نیاز به تزریق

نخ کلاژن کاملا ارگانیک

ساخت کشور کره جنوبی

رفع و از بین بردن چین و چروک

قابل استفاده در خانه به صورت شخصی

قابل استفاده در کلینیک و مراکز زیبایی و جوانسازی

جایگزین مناسب برای بوتاکس و هایفو

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
850,000 تومان (بدون مالیات)
کالاهای مشابه
1,250,000 تومان (بدون مالیات)
سرعت و دقت بالا در زوم  کیفیت بسیار بالا در تصاویر و سیستم DSP بسیار بالا قابلیت وصل به کامپیوتر، لبتاب  قابلیت عکس گرفتن از پوست و مو به صورت آنی و سریع دارای 8 ال ای دی برای نوردهی  قابلیت تنظیم نور جهت تشخیص...
1,420,000 تومان (بدون مالیات)
بهبود و درمان ترک‌های پوست سفت کننده و جوانسازی پوست صورت لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی پوست  بهبود رنگ و بافت پوست درمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ...
توضیحات

پک سرم و نخ جذبی کلاژن ساز برند EELHOE بسته 12 عددی + یک ویال سرم

کشف راز داشتن پوستی بی عیب و نقص از دیرباز همه افراد به دنبال آن بوده اند هم اکنون کشف شد. از رژیم های زیبایی باستانی گرفته تا نوآوری های امروزی، همیشه روش جدیدی در زندگی وجود دارد که به ما پوستی درخشان و جوان را می دهد. یکی از این نوآوری‌ها که دنیای زیبایی را طوفانی کرده است، پک سرم و نخ کلاژن سازجذبی بدون نیاز به تزریق ساخت کره است.

در دنیای زیبایی و جوانی پوست، کلاژن یکی از مهم‌ترین عوامل در سلامت و جوانی پوست است. با پیر شدن، میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد که باعث کاهش الاستیسیته و افتادگی پوست می‌شود. برای مقابله با این مشکل، پزشکان و متخصصان زیبایی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که برای جوانسازی پوست موثر هستند. یکی از این روش‌ها که جدیدترین آن ها نیز می باشد استفاده از پک سرم و نخ کلاژن ساز جذبی بدون نیاز به تزریق کره ای است.

پک سرم و نخ کلاژن ساز جذبی بدون نیاز به تزریق کره ای ADAD را برای اولین بار شرکت سوپریم کالا به داخل ایران وارد کرد که حواشی این محصول انقلابی در صنعت زیبایی به پا کرد. برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به سایت سوپریم کالا از تخفیفات ویژه موجود در سایت استفاده کرده و ان را تهیه فرمائید.

پک سرم و نخ کلاژن سازجذبی چیست؟

پک سرم و نخ کلاژن سازجذبی، یکی از روش‌های جدید و غیرتهاجمی درمانی در حوزه زیبایی است که برای جوانسازی پوست و افزایش تولید کلاژن استفاده می‌شود. این روش از ترکیب سرم و نخ‌های کلاژن ساز تشکیل شده است که به صورت جای گذاری روی پوست اعمال می‌شود.

این روش جایگزین مناسبی برای روش های درمانی هایفو و بوتاکس می باشد، این روش یکی از سریع ترین روش ها برای جوان و زیباسازی پوست می باشد.

این محصول از مراکز ذی صلاح تاییده های لازم را دریافت کرده است و یک روش تضمینی و صحیح برای زیبایی هر چه بیشتر پوست است.

روش استفاده از پک سرم و نخ کلاژن سازجذبی

استفاده از پک سرم و نخ کلاژن سازجذبی، به صورت اعمال بر روی پوست انجام می‌شود. در ابتدا، پوست به صورت کامل تمیز شده و سپس پک سرم و نخ کلاژن ساز جذبی روی پوست قرار داده می‌شود. پس از انجام این روش درمان چین چروک، هنرجویان می‌توانند سریع تر به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند. البته که روش استفاده صفر تا صدی آن را مدرس مربوطه بعد از خرید به شما آموزش خواهد داد و دیگر دغدغه نحوه استفاده کردن از آن را ندارید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولید کننده
کره جنوبی
برند
EELHOE
نوع
نخ کلاژن ساز
مناسب برای
از بین بردن چین و چروک ها
حاوی
پروتئین های کلاژن
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

سایر ویژگی‌ها

کشور تولید کننده کره جنوبی
برند EELHOE
نوع نخ کلاژن ساز
مناسب برای از بین بردن چین و چروک ها
حاوی پروتئین های کلاژن

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم