برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جشنواره تولد پیرامو سال 98

توسط
افزودن به محبوب‌ها1

راهنمای کامل شرکت در جشنواره پیرامو

با شروع فصل زمستون قراره یک طوفان بزرگ و پر از جایزه از پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن ماه آغاز بشه.

تعجب نکنید تا چند دقیقه دیگه براتون توضیح می‌دیم که چه اتفاق‌های هیجان‌انگیزی توی راهه.

امسال هم مثل پارسال فروشگاه پیرامو می‌خواد به بهونه جشن تولدش یک جشنواره بزرگ راه بندازه و به برنده‌های این جشنواره جایزه‌های استثنائی بده.

البته الان بهترین زمان هم هست برای اینکه خرید‌های آخر سال رو شروع کنید چون توی ماه‌های آخر سال سرتون خیلی شلوغ می‌شه و وقتی برای بازار رفتن ندارید.

اگر تا انتهای این مطلب همراهمون باشید بهتون می‌گیم که راه شرکت توی این جشنواره و بردن این جایزه‌ها چیه.

 

 

 راه شرکت در جشنواره

برای شرکت توی جشنواره پیرامو و بردن هدیه‌های ارزشمندش نیاز به جمع کردن امتیاز دارید و هرچی امتیازتون بیشتر باشه شانس برنده شدنتون هم بیشتره.

با خرید از سایت و اپلیکیشن پیرامو می‌تونید امتیاز جمع کنید. با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز دارید و با هر یک امتیاز یک کد برای شرکت توی قرعه‌کشی به‌دست میارید. حالا دیگه تصمیم با خودتونه که یک امتیاز داشته باشید یا صد امتیاز.

البته یه خبر خوب براتون داریم. اگر با اپلیکیشن پیرامو خریدتون رو انجام بدید برای هر ۱۰۰ هزار تومان دو امتیاز می‌گیرید و اینطوری احتمال برنده شدنتون رو خیلی بیشتر می‌کنید.

جایزه‌های جشنواره تولد پیرامو

خب رسیدیم به شیرین‌ترین بخش حرف‌هامون و وقتشه بریم سر اصل مطلب.

بعد از اینکه مهلت یک ماهه جشنواره یعنی همون ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه تموم شد. پیرامو یک جشن تولد با حضور افرادی که خرید کردن برگزار می‌کنه و توی این مراسم بین افرادی که از یک تا هزاران امتیاز دارند قرعه‌کشی میکنه.

نفر اول این قرعه‌کشی برنده ۱ دستگاه ماشین اصلاح وال مدل مجیک متال می‌شه.

به سه نفر بعدی به‌عنوان نفر دوم ۳ تا سشوار حرفه‌ای هدیه می‌دیم.

به ۱۰ نفر آخر هم نفری یک ساعت آرایشگری به‌عنوان جایزه داده می‌شه.

نحوه محاسبه و اعلام امتیازها

دوستانی که توی مدت اعلام شده از فروشگاه پیرامو خرید می‌کنند به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خریدشون یک کد دریافت می‌کنند. با توجه به اینکه ممکنه خرید‌ها توی چند مرحله انجام بشه بعد از آخرین روز جشنواره همه کدها به‌صورت یکجا برای شرکت کننده‌ها از طریق پیامک ارسال می‌شه. توی همون پیامک هم روز و ساعت قرعه‌کشی رو بهتون اطلاع می‌دیم.

یکی دیگه از دلایلی که کد‌ها رو در آخر دوره اعلام می‌کنیم جمع بندی مبلغ‌های و امتیاز‌بندی کدهاست. به‌این‌صورت‌که اگر در جمع‌بندی نهایی مبلغ خریدتون بیشتر ۵۰ هزار تومان خرد باقیمانده داشت باز هم یک امتیاز دریافت می‌کنه.

مثلا فردی جمع خریدهاش مبلغ ۱/۱۷۵/۰۰۰ تومان شده و همین مبلغ ۷۵ هزار تومان هم یک امتیاز از طرف پیرامو دریافت می‌کنه.

در روز جشن تولد هم با برگزاری یک قرعه‌کشی اسامی برنده‌ها رو اعلام می کنیم و همه افرادی‌ که توی جشنواره شرکت کرده‌اند می‌تونند از طریق پخش زنده اینستاگرام برنامه قرعه‌کشی رو ببینند.

بعد از تمام شدن مراسم هم از طریق یک پست اینستاگرامی اسامی برنده‌ها رو اعلام می‌کنیم و همکارامون از طریق تماس تلفنی باهاشون ارتباط برقرار می‌کنند و برای ارسال و دریافت جایزه‌ها هماهنگی‌های لازم رو انجام میدن.


 مدت زمان شرکت در جشنواره

از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ برای شرکت در قرعه‌کشی و جشن تولد پیرامو فرصت دارید. پس هر چه زودتر لیست وسایل مورد نیازتون رو بنویسید و خرید رو شروع کنید. این طوری هم خرید می‌کنید هم توی جشنواره شرکت می‌کنید و برنده جایزه‌ها می‌شید.

 

 راه‌های نصب اپلیکیشن

پیرامو مثل همیشه بیشتر از هر چیزی به فکر مشتری‌هاشه و تلاش می‌کنه که اون‌ها برای خرید وقت کمتری هدر بدن. مثلا به جای اینکه کرکره مغازه رو بکشن پایین و مشتری رد کنن؛ گوشی رو بردارن و از کافه بازار یا گوگل پلی اپلیکیشن پیرامو رو نصب کنن و بعد تا یک فرصت خلوت گیر آوردن، توی کم‌ترین زمان و همین‌ طور که توی مغازه نشستن و منتظر مشتری جدیدن، سفارششون رو نهایی کنن.

پس همین الان برید توی گوگل پلی یا کافه بازار و اسم پیرامو رو توی نوار جستجو بنویسید و اپلیکیشنمون رو نصب کنید تا به جای یک امتیاز صاحب دو امتیاز توی جشنواره بشید.

ما باز هم می‌خوایم که کار شما راحت‌تر بشه و برای همین لینک‌های نصب اپلیکیشن رو اینجا براتون می‌‌ذاریم تا کارتون راحت بشه.

 

اگر می‌خواید امسال شما برنده ماشین وال باشید و حرفه‌ای‌تر از همیشه دیده بشید تا دیر نشده اپلیکیشن رو نصب کنید و خریدتون رو شروع کنید. 

محصولات مرتبط
ناموجود
5,050,000 تومان (بدون مالیات)
(2)
زمان شارژ شدن: ۲ ساعت مدت زمان استفاده : تقریبا  ۹۰ دقیقه نوع باطری : لیتیوم یون (Li-Ion) طول کابل:۲٫۴ متر   عرض تیغه : ۴۰ میلی متر اندازه برش :۰٫۸ – ۲٫۵ mm نوع موتور :  DC موتور –  ۵۵۰۰  دور وزن :  ۴۰۰  گرم(  بدون...
مقالات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم