برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماسک مو فری سولفات نیشمن NISH MAN Hair Mask

  • حاوی شی باتر آرگان و ویتامین ای
  • فاقد سولفات ، سیلیکون ،پارابن
  • محتوای ویتامین بالا و اثر آنتی اکسیدانی
  • مواد مغذی ، محافظت را ارائه می دهد و موها را احیا می کند.
  • 100 درصد ارجینال محصول کشور ترکیه
ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
208,000 تومان (بدون مالیات)
کالاهای مشابه
ناموجود
230,000 تومان (بدون مالیات)
حاوی روغن نارگیل و آرگان حاوی کراتین و سبوس برنج آبرسان و مرطوب‌کننده مو جلوگیری از ریزش مو درمان موخوره برطرف‌کننده وزی مو جلوگیری و درمان شکنندگی مو جلوگیری از خشکی پوست سر مناسب موهای وز، شکننده و آسیب‌دیده بر اثر...
170,000 تومان (بدون مالیات)
حاوی کراتین ترمیم و بازسازی و احیا تارهای مو نرم و صاف‌کننده مو آبرسانی موثر مو حالت‌پذیری و شانه‌کردن راحت موهای بلند مناسب موهای دمیج، آسیب‌دیده بر اثر رنگ و دکلره
توضیحات
ماسک مو فری سولفات نیش من NISH MAN Hair Mask 

موها نیز مانند دیگر اعضای بدن به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند. امروزه عوامل رایجی چون رژیم غذایی نامناسب، آلودگی هوا، فعالیت‌های بدنی و ورزشی، استفاده بیش از حد از ابزارهای حرارتی و مواد شیمیایی مانند رنگ و دکلره، سلامتی موها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و منجر به خشک شدن مو می‌شوند که بسیار آزار دهنده است. محصولات زیادی از سوی شرکت‌های مختلف اعم از شامپو، ماسک، کرم مو، اسپری و … به بازار عرضه شده اند که مشتریان می‌توانند باتوجه به نوع مشکلات موهای خود و درجه خشکی آن، از یکی از آن‌ها استفاده نمایند. در این میان کمپانی ترکیه‌ای نیشمن با دارا بودن سابقه‌ای بلندمدت درحوزه تولید فراورده‌های مراقبتی از مو به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین‌ برندها شناخته می‌شود. در ادامه شما را با یکی از محصولات بسیار محبوب این کمپانی به نام ماسک مو درمانی نیش من NISHMAN موهای خشک و آسیب دیده آشنا می‌کنیم که موهای خشک و آسیب دیده شما را به‌طرز شگفت‌انگیزی تغذیه و احیا می‌کند.

ماسک مو نیش من حاوی روغن آرگان و اینکا اینچی

ترکیبات حرفه‌ای این محصول حاوی روغن شی باتر، روغن آرگان، ویتامین E و اینکا اینچی بوده که تعادل آب طبیعی موهایتان را حفظ می کند و موها را ابریشمی و نرم می کند، همچنین با تغذیه ساختار مو از شکستگی موهایتان جلوگیری کرده و شانه زدن را آسان می کند. این ماسک برای موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده شما بسیار ایده‌آل است؛ به‌گونه‌ای که فرایندهای بازسازی طبیعی مو را بهبود می‌بخشد. خاصیت آبرسانی ماسک مو درمانی نیش من NISHMAN موهای خشک و آسیب دیده، به طرز موثری نرمی و لطافت را به موها باز می‌گرداند. این ماسک مناسب آقایان و بانوان بوده و با انواع مو سازگار است.

وجود ترکیب شی باتر یا کره شی در فرمولاسیون این ماسک، به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین روغن اینکا اینچی موجود در آن نیز به خاصیت جوانسازی وضد التهابی بسیار معروف است و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین‌های ضزوری برای مو می‌باشد که خاصیت ارتجاعی مو را بهبود بخشیده و باعث شفافیت و زیباتر شدن موها می‌شود.

روغن آرگان از سودمندترین و پرخاصیت‌ترین روغن‌های طبیعی موجود در طبیعت است که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های ضروری برای موها می‌باشد. این روغن لطافت و درشخندگی خاصی به موها بخشیده و به‌عنوان یک مرطوب کننده و تغذیه کننده طبیعی شناخته می‌شود.

از دیگر عصاره های مفید در این محصول می توان به روغن اینکا اینچی اشاره کرد که که با تقویت موها ریزش مو را کاهش داده و به رشد موهایتان کمک می کند و همچنین موها را ابریشمی و زیباتر می کند.

سایر ویژگی‌ها و مزایای ماسک مو فری سولفات نیش من NISHMAN

حاوی ویتامین E

عاری از سولفات، سیلیکون، پارابن و مواد شیمیایی

تقویت کننده و تسکین دهنده مو

مناسب انواع مو به‌ویژه موهای آسیب دیده

حفظ رطوبت موها

آبرسان قوی

تسریع فرایندهای بازسازی مو

حاوی روغن آرگان، شی باتر و اینجا اینچ

ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده

دارای خواص ضد التهابی

مناسب برای آقایان

حجم 300 میل

نحوه استفاده:

پس از شستشوی موها، مقداری از ماسک مو نیمشن را به ساقه موها بزنید؛ به‌طوریکه به ریشه مو اصابت نکند. س آرگان پس به‌خوبی ماساژ دهید و آبکشی نمایید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

شماره مجوز
56/26660
صادرکننده مجوز
سازمان غذا و دارو
کشور تولید کننده
ترکیه
نام تولید کننده
نیش من Nish man
نوع
ماسک مو
مناسب برای
انواع مو
حجم
300 میل
حاوی
روغن آرگان
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
0
1 نظرات

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
165,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
دارای 60 برگ کاغذ مخصوص حذف جوش و آکنه ترمیم منافذ باز پوست مناسب انواع پوست پاک کننده عمیق منافذ پوست از بین برنده جوش های سر سیاه کنترل کننده چربی حاوی عصاره های گیاهی

سایر ویژگی‌ها

شماره مجوز 56/26660
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور تولید کننده ترکیه
نام تولید کننده نیش من Nish man
نوع ماسک مو
مناسب برای انواع مو
حجم 300 میل
حاوی روغن آرگان

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم