برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
47,000 تومان (بدون مالیات)
کالاهای مشابه
توضیحات

نمک های دریایی از مواد طبیعی و معدنی غنی ساخته شده اند که در صورت استفاده از آن برای مانیکور و پدیکور و یا در کل برای بدن می تواند به عنوان یک لایه بردار قوی جهت زدودن سلول های مرده سطح پوست و رساندن مواد مورد نیاز برای آبرسانی، جوان سازی و ایجاد لطافت در پوست استفاده کرد. استفاده از نمک دریایی گردش خون را در پوست افزایش می دهد که مانع از چروک شدن پوست می شود. لازم به ذکر است که رایحه های مختلف نمک های دریایی خاصیت درمانی داشته و هر یک ویژگی متفاوتی دارد.

فواید استفاده از نمک دریایی

نمک دریایی با زدودن سلول های مرده لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و به دلیل گردش خونی که در پوست ایجاد می کند از شل شدن پوست جلوگیری کرده و به لیفت آن کمک می کند. نمک دریایی حاوی موادی است که نه تنها پاکسازی بلکه آبرسانی پوست را هم به همراه دارد که سبب جوانسازی پوست می شود.

نمک های کریستالی گلاریس بیوتی با حجم 480 گرم در چند رایحه ی متفاوت تولید می شود که هر کدام از راه استشمام فواید متفاوت درمانی دارند. نمک های کریستالی دریایی گلاریس بیوتی از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای جهت استفاده برخوردار هستند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
نام تولید کننده
گلاریس GLARIS
برند
گلاریس GLARIS
نوع
پدیکور و اسپا حرفه ای
حجم
480 گرم
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
95,000 تومان (بدون مالیات)
از بین بردن جوش و جای جوش سر سیاه و لک لایه بردار قوی و شفاف کننده پوست پاکسازی عمیق منافذ پوست حاوی روغن کوسه و عناصر دریایی حذف چربی اضافه پوست مرطوب کننده و شاداب کننده پوست مناسب برای آقایان و بانوان
78,800 تومان (بدون مالیات)
ترميم ساخت  و تقويت استراکچر  پوستايجاد شفافیت ، درخشندگي  چشمگير پوستبازسازي سلول های پیره  پوستجلوگيري کامل از پيري زودرس پوستجلوگيري از چين و چروك  ، ترک خوردگی، لکه های سیاه و تیره پوستتحریک سلولهای پوستی برای...

سایر ویژگی‌ها

کشور تولید کننده چین
نام تولید کننده گلاریس GLARIS
برند گلاریس GLARIS
نوع پدیکور و اسپا حرفه ای
حجم 480 گرم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم