برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ژل پدیکور پرتقالی گلاریس GLARIS BEAUTY

32,000 تومان (بدون مالیات)
ناموجود
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
توضیحات

پدی ژل یا ژل پدیکور چیست

همانطور که می دانید برای پدیکور حرفه ای و خیس جهت از بین بردن پینه و پوست های سفت پا روش های مختلفی وجود دارد که برای هر کدام می توان از لوازم متفاوتی استفاده کرد. پودر های پدی ژل یا همان ژل پدیکور یکی از همان لوازمی هستند که پدید آورنده یکی از روش های پدیکور حرفه ای می باشند.

کاربرد پدی ژل 

استفاده از پدی ژل لذت پدیکور را چندین برابر می کند چرا که بعد از ریختن پودر ژل آب حالت مایع خود را تقریبا از دست می دهد و پا ها باید چند دقیقه در ژل باقی بماند و بعد ماساژ داده شود. می توانید با دست مقداری از پدی ژل را برداشته و روی ساق و زانو پا ها را هم لایه برداری کنید. بعد از گذشت چند دقیقه پوست های سخت و پینه ها کاملا نرم می شوند و توانید با سوهان و یا رنده کف پا ( با توجه به میزاین عمیق بودن پینه ) تمام پوست های سفت را از کف پا جدا کنید. پدی ژل ها می توانند به عنوان لایه بردار های قوی، روشن کننده و نرم کننده پوست عمل کنند.

روش استفاده از پدی ژل های 2 مرحله ای

اکثر ژل های پدیکور در 2 بسته جداگانه که روی آن ها شماره 1 و 2 نوشته شده است تولید می شوند. با ریختن پودر شماره 1، آب بعد از گذشت حدود 2 دقیقه حالت ژله ای و سفت پیدا می کنند که بعد از پدیکور باید پودر شماره 2 را به آب اضافه و کرد. پس از اینکه پودر شماره 2 در آب پخش شد و بعد از گذشت چند دقیقه ژل ها آب می شوند و آب حالت مایع خود را پیدا می کند که شستن پا ها راحت می شود.

توجه: هر بسته این محصول برای 5 تا 7 لیتر آب قابل استفاده می شود.

برند گلایس بیوتی

پدی ژل های گلاریس بیوتی در 2 بسته شماره 1 و 2 که حجم هر کدام 35 گرم می باشد، در رایحه های مختلف تولید می شود از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای بررخوردار می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
نام تولید کننده
گلاریس GLARIS
برند
گلاریس GLARIS
نوع
ژل پدیکور
مناسب برای
پدیکور حرفه ای
حجم
35 گرم
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
ناموجود
680,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
از بین بردن خال های کوچک بدون درد و خون ریزی   قابل استفاده برای مصرف به صورت پلاسما پن و پلاسما جت    کاربری راحت تنها با یک ساعت تمرین دستی  دارای نه قدرت با کارایی بالاتر و قدرت بیشتر   قدرت بالاتر در میزان نگهداری...

سایر ویژگی‌ها

کشور تولید کننده چین
نام تولید کننده گلاریس GLARIS
برند گلاریس GLARIS
نوع ژل پدیکور
مناسب برای پدیکور حرفه ای
حجم 35 گرم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم