برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسکراب شنی طلای مکس لیدی 350 میل

95,000 تومان (بدون مالیات)
ناموجود
موجود شد خبرم کن
کالاهای مشابه
توضیحات

زیبایی، صافی و درخشانی پوست، چیزی است که زن و مرد نمی شناسد و برای همه ی افراد مهم است. پوست صورت ما با گذر زمان، افزایش سن، آفتاب، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، تغذیه ی نا مناسب و… دستخوش تغییرات می شود. که این تغییرات می توانند، جوش، چروک، لک، تیرگی و… باشند. برای سالم ماندن پوست و جلوگیری از هرگونه مشکل پوستی اعم از جوش، لک، چروک و… باید از محصولات مراقبتی استفاده کرد. محصولاتی که به حفظ سلامت، طراوت و شادابی پوست کمک کرده و زیبایی را برای ما به ارمغان می آورند. یکی از راه های تأثیر گذار در پروسه ی مراقبت از پوست، استفاده از اسکراب ها و لایه بردار ها می باشد. امروزه اسکراب های مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک حاوی گیاهان متفاوتی هستند. متاسفانه برخی از اسکراب ها کیفیت لازم را نداشته و در پوست ایجاد حساسیت می کنند. فروشگاه پیرامو با ارائه ی اسکراب های با کیفیت در خدمت شماست تا پوستی زیبا تر از همیشه داشته باشید. اسکراب شنی طلا مکس لیدی 350 که در فروشگاه پیرامو موجود است، حاوی ذرات طلا می باشد. اسکراب، به نوعی از ماسک پوستی گفته می شود که قوی تر از سایر ماسک ها لایه برداری انجام می دهد و به خوبی سلول های مرده را از بین می برد. حداکثر تعداد دفعات استفاده از اسکراب یا لایه بردار، هفته ای یک تا دو بار می باشد و استفاده ی بیشتر از آن موجب خشکی مفرط پوست می شود.

اسکراب شنی طلا مکس لیدی 350 سم زدای پوست و آبرسان صورت می باشد و هرگونه میکروب و سلول مرده ی موجود در پوست را از بین می برد. این اسکراب از بین برنده جوش و آکنه نیز می باشد و با کنترل چربی پوست و بستن منافذ باز صورت، از بروز جوش های جدید جلوگیری می کند. لایه برداری این اسکراب بسیار قوی می باشد که همین امر موجب، درخشانی و از بین رفتن لک های پوستی می شود. این اسکراب مختص صورت نمی باشد و می توان برای تمام پوست بدن نیز از آن استفاده کرد و از شر جوش ها و لک های موجود روی پوست بدن نیز رهایی یافت.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
ناموجود
12,000 تومان (بدون مالیات)
. حجم : 125 میل . مناسب برای قبل و بعد از سشوار . محافظت در برابر حرارت سشوار و اتو مو . فاقد الکل . آبرسان قوی برای مو . مناسب برای مو های کراتینه شده . حاوی ویتامین B5

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم