برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین اصلاح سر و صورت وی جی آر طلایی مدل VGR V-140

  • تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم
  • جنس تیغه:استیل پیشرفته
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر:دارد
  • خط زن:دارد
  • منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم)، باتری قابل شارژ(بی سیم)
  • مدت زمان شارژ کامل : 180 دقیقه
  • مدت استفاده پس از شارژ : 300 دقیقه
  • وزن دستگاه : 370 گرم 
ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
1,510,000 تومان (بدون مالیات)
کالاهای مشابه
1,780,000 تومان (بدون مالیات)
Razonal Genio Clipper Head And Face Machine دارای تیغه فلت, منظم, یدک نامنظم, تیتانیوم پیشرفته اهرم جابه جایی تیغه و 8 عدد شانه فلزی باتری لیتیوم یون 2500 میلی آمپر دقت اصلاح 0.7 الی 1.7 میلی متر استفاده به صورت...
670,000 تومان (بدون مالیات)
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم  جنس تیغه: استیل ضدزنگ اندازه اصلاح : 0.2 میلی متر زمان شارژ کامل : 150 دقیقه استفاده پس از شارژ : 300 دقیقه منبع تغذیه: برق خانگی (با کابل USB) و باتری قابل شارژ ( بی سیم)
440,000 تومان (بدون مالیات)
تکنولوژی اصلاح:برش مستقیم  جنس تیغه: استیل ضدزنگ اندازه اصلاح : 0.2 میلی متر زمان شارژ کامل : 120 دقیقه استفاده پس از شارژ : 120 دقیقه منبع تغذیه: برق خانگی (با کابل USB) و باتری قابل شارژ ( بی سیم)
توضیحات
ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند ، زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح V-140 ساخت شرکت «وی.جی.آر» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.جنس بدنه این ماشین اصلاح فلزی و در دو رنگ نقره ای و طلایی بوده که کار کردن با آن حس خوشایند کار با یک محصول با کیفیت را به شما می دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2500 میلی آمپری بهره می برد که با 180دقیقه شارژ میتوان به مدت 300 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و زمان لزوم روغن کاری تیغه ، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.5 تا 6 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت وی.جی.آر که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.
فروشگاه پیرامو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ویجی آر کد 140 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پیرامو ماشین ویجی آر کد 140 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
370 گرم
کشور تولید کننده
چین
برند
وی جی آر VGR
نوع
ماشین اصلاح
مناسب برای
سر و صورت
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 تا 3.5 میلی‌متر
جنس تیغه
استیل پیشرفته
جنس بدنه
کاملا فلز
حلقه آویزان کردن
بله
طراحی ارگونومیک
بله
منبع تغذیه
باطری لیتیوم 2500 میلی آمپر
مدت زمان شارژ کامل
180 دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ
300 دقیقه
قابلیت همزمان شارژ و برق
بله
استند شارژ
خیر
شانه الحاقی
4 عدد شانه پلاک فلزی
شماره شانه های الحاقی
1.5 ، 3 ، 4.5 ، 6
صفحه نمایشگر
بله
اقلام همراه محصول
4 عدد شانه برس تمیز کننده روغنآدابتور شارژ
سایر توضیحات
نمایشگر میزان شارژ باتری و زمان نیازبه روغن کاری
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
0
2 نظرات

ثبت نظر

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
2,200,000 تومان (بدون مالیات)
دارای سیم چرخشی 360 درجه ضد گره و طول 2 متر صافی 100% با ماندگاری بالای یک سال برای کراتین دارا ی دمای ۱۵۰ – ۲۵۰ و۴۸۰ – ۳۰۰ فارنهاینت  دارای صفحات تیتانیوم با لایه تورملین دارای نمایشگر دیجیتال دارای دکمه ی خاموش و...
ناموجود
3,900,000 تومان (بدون مالیات)
(6)
طول کابل: ۴ متر   عرض تیغه : ۴۰ میلی متر طول برش : ۰٫۵ – ۲٫۹ میلی متر نوع موتور : ویبراتور حرفه ای V 9000 نوع تیغه : ثابت -درجه بندی با اهرم – تیغه کروم  دور موتور:  ۶۰۰۰ rpm وزن :  ۶۲۰  گرم منبع تغذیه:برق خانگی(با...

مشخصات فنی

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
اندازه اصلاح 1 تا 3.5 میلی‌متر
جنس تیغه استیل پیشرفته
منبع تغذیه باطری لیتیوم 2500 میلی آمپر
مدت زمان شارژ کامل 180 دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ 300 دقیقه
قابلیت همزمان شارژ و برق
صفحه نمایشگر

مشخصات ظاهری

وزن 370 گرم
جنس بدنه کاملا فلز
حلقه آویزان کردن
طراحی ارگونومیک
استند شارژ
شانه الحاقی 4 عدد شانه پلاک فلزی
شماره شانه های الحاقی 1.5 ، 3 ، 4.5 ، 6

سایر ویژگی‌ها

کشور تولید کننده چین
برند وی جی آر VGR
نوع ماشین اصلاح
مناسب برای سر و صورت
اقلام همراه محصول 4 عدد شانه برس تمیز کننده روغنآدابتور شارژ
سایر توضیحات نمایشگر میزان شارژ باتری و زمان نیازبه روغن کاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم